2021-11-04

Vi inrättar en egen Hyresgästombudsman

Hyresgästombudsman

En hyresgäst som behöver extra stöd med ett ärende kan inom kort vända sig till vår egen Hyresgästombudsman. Det kan till exempel handla om ett ärende som är lite extra komplicerat, eller om hyresgästen inte är nöjd med den service eller det bemötande den fått.

– Vår målsättning är att samtliga hyresgäster ska vara nöjda med oss som hyresvärd och den service vi ger. Hyresgästombudsmannen kommer framför allt att finnas till för att stötta våra hyresgäster, men det blir också en påminnelse för oss inom Hembla och Victoria Park att alltid komma ihåg att ha med oss kundperspektivet i allt vi gör, säger Mikael Röjdemark, vår förvaltningschef.

Hyresgästombudsmannen kommer inte att ta emot vanliga serviceanmälningar, utan kommer att hjälpa till om ett ärende går fel på något sätt.

Arkiv

2022-03-22

Victoriahem anställer affärsutvecklingschef

Läs mer

2022-03-21

Vi storsatsar på minskade utsläpp i Örebro

Läs mer

2022-03-14

Tre lägenheter i Järva till kvinnor som utsatts för våld

Läs mer

2022-03-01

Vi utökar med 830 lägenheter i Landskrona

Läs mer

2022-02-23

Lägenhetsinbrotten minskar i Järva

Läs mer

Pressmeddelanden

Vill du få våra pressmeddelande till din mejl? Klicka på länken för att göra en prenumeration, så missar du inga viktiga nyheter från oss framöver.

Till prenumerationen