2021-11-04

Vi inrättar en egen Hyresgästombudsman

Hyresgästombudsman

En hyresgäst som behöver extra stöd med ett ärende kan inom kort vända sig till vår egen Hyresgästombudsman. Det kan till exempel handla om ett ärende som är lite extra komplicerat, eller om hyresgästen inte är nöjd med den service eller det bemötande den fått.

– Vår målsättning är att samtliga hyresgäster ska vara nöjda med oss som hyresvärd och den service vi ger. Hyresgästombudsmannen kommer framför allt att finnas till för att stötta våra hyresgäster, men det blir också en påminnelse för oss inom Hembla och Victoria Park att alltid komma ihåg att ha med oss kundperspektivet i allt vi gör, säger Mikael Röjdemark, vår förvaltningschef.

Hyresgästombudsmannen kommer inte att ta emot vanliga serviceanmälningar, utan kommer att hjälpa till om ett ärende går fel på något sätt.

Arkiv

2022-09-20

Uthyrning via bostadsförmedlingen hindrar fusk

Läs mer

2022-09-15

Levnadsvillkoren förbättras på Herrgården

Läs mer

2022-09-01

Många bäckar små minskar elanvändningen

Läs mer

2022-08-19

Vi bygger nya bostäder i Kållered

Läs mer

2022-08-17

Nattfotbollen gör skillnad i Norrköping

Läs mer

Pressmeddelanden

Vill du få våra pressmeddelande till din mejl? Klicka på länken för att göra en prenumeration, så missar du inga viktiga nyheter från oss framöver.

Till prenumerationen