2022-01-31
Covid-19: Serviceanmälan och väntetider
Med anledning av den pågående pandemin kan det ta längre tid än vanligt att komma fram på telefon samt få återkoppling på och åtgärda serviceanmälningar.
Serviceanmälan och väntetider
Spridningen av covid-19 ökar i Sverige, men vi fortsätter att ta hand om serviceanmälningar som vanligt i nuläget.
På grund av sjukdomsbortfall bland våra medarbetare kan det ta längre tid än vanligt att komma fram till kundservice via telefonen. Det kan även ta lite längre tid än normalt för oss att återkoppla på och åtgärda serviceanmälningar. Tack för din förståelse!
Boka ny tid
Om vi bokat tid med dig för att åtgärda något i din lägenhet, är det viktigt att du hör av dig till oss om du har minsta symptom, som feber eller hosta. Så bokar vi in en ny tid. På så sätt kan vi minska risken för smittspridning.
Använd Mina sidor
Gör gärna din serviceanmälan via Mina sidor – det kan du göra dygnet runt och du slipper eventuell väntetid.