2025-02-03
Bästa tiderna att ringa vår kundservice

Vissa tider går det snabbare att komma fram till vår kundservice i telefonen.
Optimera Din Kontakt – Bästa Tiderna att Ringa Victoriahems Kundservice
Mellan 07.00-08.00, 11.00-13.00 samt från 15.00 och framåt är det ofta kortare telefonkö. Då ringer det färre personer till oss.
På måndagar ringer många till oss och du kan då behöva vänta lite längre i telefonkö.
I den här grafen kan du se hur trafiken till vår kundservice ser ut.
Vi finns här för dig!
Det ska vara lätt för dig att komma i kontakt med oss. Genom lokala kontor med vår egen personal i bostadsområdena finns vi nära tillhands. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss med dina frågor. Välkommen in till ditt områdeskontor för ett personligt möte. Besöksadresser och besökstider hittar du på din områdessida.
Vi arbetar ständigt med att förbättra vår verksamhet, tillgänglighet och service.
Vår centrala kundservice är ett direkt resultat av dina och grannarnas önskemål och ett sätt att höja vår servicenivå.
Med tjänsten Mina sidor kan du utföra dina ärenden dygnet runt. Här kan du bland annat:
- Anmäla fel och skador
- Se kopior på dina hyresfakturor och kontrakt
- Läsa nyheter om ditt område
Har du ett extra svårt ärende?
Eller ett ärende som inte blir löst? Vår hyresgästombudsman kan stötta dig så att du kommer vidare. Kontakta hyresgästombudsmannen och berätta vad ärendet gäller.