Kontakta hyresgästombudsmannen
Har du ett svårt ärende eller ett ärende som inte blir löst? Då ska du kontakta vår hyresgästombudsman genom att fylla i formuläret nedan.
Hyresgästombudsmannen arbetar för Victoriahem med att ge våra hyresgäster extra hjälp och service.
Behöver du hjälp i lägenheten?
Har du ärenden som du vill ha hjälp med i lägenheten gör du först en serviceanmälan till oss. Det gäller även om du ser att något är sönder eller inte fungerar i trapphuset, tvättstugan, miljörum eller på gården. Du kan både mejla och ringa under helgfria vardagar. Se kontaktuppgifter och telefontider här.
Med tjänsten Mina sidor kan du göra serviceanmälan dygnet runt.
Övriga frågor eller förbättringsförslag
Har du andra frågor eller förbättringsförslag får du gärna ta kontakt med förvaltningen i ditt område. Öppettiderna till våra områdeskontor hittar du här.